Your YM"> t=2&l=us"/>




Friday, March 19, 2010

sayang.....
selamat ulang tahun yang ke 27,
moga sentiasa sihat dan sejahtera selalu....
ku iringi doa moga ko sntiasa di pnjgkan umur....
n sntiasa bahagia x kira ko brsama sape skrng....

sayang....
angin sampaikan pesanan ku kepadanya....
hanya ini yang mampu ku lakukan...
aku bukan pengecut kerana tidak mengucapkan terus kepadamu...
namun ini adalah jalan yang terbaik untuk aku dan ko....

sayang....
aku telah ikhlas melepaskan ko dari atiku....
terima kasih kerana hadir dalam idupku...
ko bnyak mngajar aku erti kehidupan....
hanya satu yang ku pinta....
izinkan aku menyimpan kenangan kita bersama...

sayang....
sekali lagi selamat ari lahir sayang....
moga hidup ko sntiasa di rhmati Allah selalu....
berbahagialah kerana kebahagian ko akn menjadi kebahagiaanku....

No comments:

Post a Comment